19 Şubat 2011 Cumartesi

TURİST

Bir filmi izlemeden önce gazetelerden, internetten yorumlarını takip ederim genelde. Turist için de aynı şeyi yaptım. Johnny Depp hayranı olarak, vizyona girdiğinde sevinmiştim. Ama yorumlar filmin çok da izlenmeye değer olmadığı yönündeydi.

Küçük bir kızım olduğundan, eşimle pek fırsat bulup sinemaya gidemiyoruz,ancak aile büyükleri bizi ziyarete gelirlerse. Ama bu durum evde film keyfi için engel değil. Tek sorun vizyon filmlerini zamanından biraz geç izlemeniz.

Biz de "Turist"i izledik. Çok büyük bir beklentim yoktu elbette. Filmin konusunu da biliyorum. Konuya göre Depp hiç alakadar olmadığı karmaşık, mafyavari bir durumun içinde düşüyor.

İzledikçe en sonunda anlıyoruz ki durum bu değil...
Venedik'te çekilen filmin manzaraları ve müzikleri güzel. Tarihi, estetik bir şehir...çok güzel.
Ama benim filmin başından sonuna kadar bir beklentim vardı: izlediğim filmin bir olayı olur değil mi? Yani o kadar kişi çalışmış, düzgün bir senaryo, düzgün bir konu...ne bileyim işte...Oyuncular çok güzel, tamam..İşte iki ünlü oyuncu bir araya gelmiş, mutlaka senaryo iyidir veya orta hallidir diye düşündüm tabii..


Bu nedenle de her an bir şey olacak diye filmi izledim ve PATLADIM..... Ne kadar sürdü şimdi hatırlamıyorum ama sinemada izleseydim çok pişman olurdum. Evde bile bu filme zaman ayırmak büyük bir hata...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder