25 Nisan 2011 Pazartesi

ÇİKOLATA HARFLER

Son günlerde şehir fırsatı gibi çeşitli sitelerde güzel fırsatlar yakalamak mümkün. Sadece fırsatı yakalarken bazı şeylere dikkat etmek gerekiyor. Örneğin 100 TL'lik çeki 20 TL'ye alıyorsunuz.Ama almadan önce mutlaka kampanyayı yapan firmanın hangi ürünleri kampanyaya dahil ettiğini incelemelisiniz.
Geçenlerde ben de bir fırsat yakaladım. Çikolata Sepeti isimli bir siteden 20 TL'lik alışveriş kuponunu 3 TL'ye şehir fırsatı'ndan aldım. 
Eşimin doğum günü için ben çekimi tatlı harflerden yana kullandım. Standart mesajlar yanında bu çikolata harflerle istediğiniz mesajı yazdırabiliyorsunuz. Firma güzel bir kutuda gönderdi ürünü. Harfler küp şeklinde çikolatadan, yanı madlenler gibi ince değil. Bu nedenle çok şirin görünüyorlar. Bir de sütlü ve bitter olmak üzere seçim de yapabiliyorsunuz. Çikolata kalitesini de çok beğendim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder