29 Nisan 2011 Cuma

OYUNCAK AYI NASIL DİKİLİR?

Amigurumilerden sonra, makine ile de oyuncak dikme fikri kulağa güzel geliyor. Son zamanlarda kızımın oyuncakların inceliyor, nasıl dikildiklerini çözmeye çalışıyorum. Şu anda bir peluş oyuncak patronu tasarlayacak kadar iyi değilim, ama patron olursa dikebilirim.
İnternette oyuncak ayı patronu aradım. Biraz gezinince şu siteyi buldum: http://www.funkyfriendsfactory.com/ Siteye girince zaten resimde de bir ayı görüyorsunuz.Free Honey Teddy Bear Pattern için siteye üye oluyorsunuz.Size oyuncak ayının patronunu e-mail ile gönderiyorlar. Ben de patronu kağıda aktarıp diktim.
Gözler ve burun için güvenli oyuncak gözleri ve burnu kullandım.



Kızm bu ayıya "bebeeeekk" diyor :))
Herkese iyi dikişler....
Haydi anneler çocuklar için sağlıklı oyuncaklar yapalım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder