10 Ağustos 2011 Çarşamba

TRANSFORMERS....3 BOYUTLU....

Transformers serisinin benim için ayrı bir yeri var. Bilim kurgu tarzına çok bayılmasam da bu seriye bayılıyorum...Karayip Korsanları'nı izlerken fragmanını görüp, gelmesini sabırsızlıkla beklediğim TRANSFORMERS- Dark of the Moon kesinlikle 3 boyutlu haliyle izlenmesi gereken bir film...Steven Spielberg her ne kadar yardımcı yapımcı olsa da, evet bu bir Spielberg filmi dedirtmeyi başarıyor....

Serinin bu bölümünde Sam'in kız arkadaşı olarak ilk iki bölümde izlediğimiz Megan Fox rol almamış...Ama işte yapımcılar başka bir güzel bulmuşlar yerine, bu kız da tıpkı Megan Fox gibi yaşadığı onca arbedeye rağmen robotların arasında yüksek topuklularla bir ceylan gibi :)) hızla koşabiliyor. Gerçek hayatta topuklu ayakkabıyı çok sık kullanan biri olarak topuklularla koşma nasıl bir olaydır anlamıyorum. Filmde diğer bölümlerde olduğu gibi onca ateş, sarsıntı, toz toprağa rağmen kızın makyajında, saçinda ve giysilerinde çok fazla kir olmuyor. Bu da biraz komik tabii :)) Bu arada yeni kız arkadaş Victoria's Secret mankenlerinden biri....

Neyse filmin özeti ise şöyle: Sam üniversiteyi bitirmiş ancak yaşadığı onca şeye ve başkandan aldığı madalyaya rağmen işsizdir. Son derece güzel ve iyi bir işe sahip kız arkadaşının evinde yaşamaktadır ve bir yandan da iş aramaktadır.
Bu arada bolayların başlangıcı ABD'nin aya ilk insanlı roketi göndermesi ile ilişkilidir. Aya Apollo 11'in gönderilmesi planlanmaktadır, bir gün ay yüzeyinde bir sarsıntı tespit edilir. Sovyetlerden önce mekiği göndermek için acele edilir. Bu noktada o döneme ait fil kareleri ve ses kayıtları gerçekten de çok güzel....Mekik gönderilir ve ay yüzeyine başarılı bir iniş gerçekleşir. N. Armstrong'un şu meşhur 'benim için küçük ama insanlık için büyük bir adım' ifadesi duyulur. Ay yüzeyine inen ekip burada bir gemi bulur. İçindeki robotlar ölüdür, ancak ekip gemiden bir şeyler alıp dünyaya döner. Alınan parçalar saklanır...
Bu gemi bir Cyberton gemisidir. Ve geminin içindekiler başkaları tarafından da bilinmektedir. Decepticonlar bu malzemelerin peşindedirler. Autobotlar ise gemideki parçaların Decepticonların eline geçmesi durumunda neler olabilceğini bilmektedirler...
Veeeee savaş başlar. Bu sefer dünyanın başı ciddi anlamda derttedir.....
3 boyutlu film tam bir teknoloji harikası. İzlerken siz de olayın içine dahil oluyorsunuz. Hayran kalmamak mümkün değil.... Ama robotlardan da en çok Bumblebeee'yi seviyorum. Radyo frekansları ile konuşmasına bayılıyorum. Hala gösterimdeyken kesinlikle sinemesa izlenmesi gereken bir film....Fırsatım olsa bir kez daha izlemeyi isterim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder