14 Ağustos 2011 Pazar

yeşil bluz

Bu modeli hangi Burda dergisinden aldığımı not etmemişim ama sanırım 2007 Haziran ayında bu model var. Model fisto kumaş ile dikilmişti. Benim elimde ise üzerinde kedi resimleri olan yeşil bir kumaş vardı. Model oldukça kolay. Sadece3tane patrondan oluşuyor ( ön-arka-kollar). Kumaşı ikiye katlıyorsunuz, düzgün bir şekilde. Bütün parçalar kumaş katında kesiliyor.
Dergideki modelde ensede bir de düğme vardı. Ben bu düğmeyi iptal ettim. Model o kadar kolay ki, parçaları kestim birleştirdim hiç bir daraltma falan yapmama gerek kalmadı.
Benim kullandığım kumaş biraz daha yumuşak olduğu için omuzlarımdan düşüyordu, ben de siyah renkte lastikli bir tandel kullandım. Bir de rahat giyip çıkarmak için yan tarafa fermuar koydum....
Benim gibi dikişe yeni başlayanların rahatlıkla dikebilceği bir model. Bu kadar kolay olduğu için, benim gibi bir aceminin moralini de bozmuyor. Bir de fazla zaman ayırmadan bir bluz sahibi oluyorsunuz. Üstelik bu kıyafetin eşi ve benzeri yok :))
İşte yeşil bluzum:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder