27 Şubat 2012 Pazartesi

BURDA MART SAYISI

Her ay olduğu gibi, çıkar çıkmaz aldım Burda'yı... İçeriği fena değil...ama karlar altında geçirdiğimiz aylardan sonra sanırım ince kumaşları görmek içimi ferahlattı. Modeller çok güzel olmamakla beraber, bu ay özellikle büyük beden verilmiş modeller şık ve çok basit. Bununla beraber verilem modeller genel olarak kolay, denemeye değer...
 Baharı çok özledik, artık gelsin diyoruz.....
 Yukarıdaki reside sol alt köşede yer alan tavşanı kızıma dikeceğim...çocuklar için el yapımı doğal oyuncaklar....
 Aynı tavşanın bir de küçüğü verilmiş...
 Bu jileyi beğendim. Benzer bir elbisem var. yazın çok rahat oluyor. Oldukça da basit...
 Bunlar da minik kızlar için....çok basit ve sevimli....
 Bu büyük bedende verilmiş elbise hem şık hem de pratik....

 Bu tunik de güzel...
Yukarıda verdiğim elbisenin aynısı. Ancak kumaşı farklı, bu resimde fisto kumaştan dikilmiş. Görüntüsü de buna bağlı olarak değişmiş....
Herkese iyi dikişler....

4 yorum:

  1. ben de edindim sadece fisto kumaştan dikilmiş elbise dışında hiç biri çok da dikkatimi çekmedi açıkcası

    YanıtlaSil
  2. Selam,
    Bende beğendim. Dikersek daha güzel olacak değil mi?

    YanıtlaSil
  3. "Yeni başlayanlar için ipek şort ve patronsuz bluz" yazısı dikkatimi çekince alayım demiştim ve unuttum, bugün de sorduğum yerler mart sayısı toplandı nisan sayısı geldi bulamazsınız dedi... O şort ve bluz benim gibi tecrübesiz birinin sadece temel makine kullanımıyla dikilebilecek gibi miydi acaba?

    YanıtlaSil