29 Aralık 2011 Perşembe

BURDA OCAK 2012 SAYISI

Her ay bir kaç gün önce gelir Burda dergisi. Alışkanlık olmuş alırım. Ama bazen çok hayal kırıklığına uğratabiliyor. Kapağına baktığınzda fena değil, alınabilir.
 Gelelim içindekilere. Ağırlıklı olarak modelleri kaba buldum. Ama bazı modeller ve saten elbiseler fena değil. Aşağıda resmi görülen mutfak önlüğü de benim için sade olmakla beraber kalıbu çıkartıp kafama göre süsleyerek dikmeyi planlıyorum.
 Yılbaşı nedeniyle bir Burda klasiği olarak kostümlere yer verilmiş. Küçük çocuğu olanlar için ideal. Bir tane salyangoz kostümü var benim kıza göre tam:))
 Kostümler çeşit çeşit. Gerçi bizim kültürümüzde aile boyu kostümlere pek yer yok ama yine de kalıpların bulunmasında fayda olabilir.
 Ahududu ve salyangoz kostümünü de aşağıda görüyorsunuz.
Bu sayıda büyük beden olarak verilmiş tunik modelleri ise hem güzel hem de kolay. Ama işte benim işime yaramıyor :((
 Modellere toplu bakış ....
Herkese iyi dikişler....ve iyi yıllar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder